Системний адміністратор на вимогу (за викликом) це кваліфікований ІТ спеціаліст, який займається обслуговуванням ІТ інфраструктури офісу, компанії або магазину. Якщо ви шукаєте системного адміністратора за викликом, це значить, що вам потрібен професійний ІТ співробітник, який допоможе розібратися з настройками ІТ служб і сервісів вашої організації і не буде вашим штатним співробітником з 9 до 18 з понеділка по п’ятницю.
Найчастіше, такого системного адміністратора, який приїжджає на об’єкт лише в запланований день або по дзвінку, шукають невеликі і середні за розміром компанії. Такий системний адміністратор зможе вирішити більшість завдань, пов’язаних з налаштуванням і обслуговуванням ІТ обладнання, налаштуванням і запуском ІТ програм, обслуговуванням серверів і т.д. Розглянемо детально, які послуги може надавати системний адміністратор за викликом в офіс від 2 разів на місяць.
Послуги системного адміністратора в Києві
- Комплексний ІТ аудит мережі і устаткування: аналіз роботи ПК, аналіз залученого устаткування (дротового і бездротового), загальний аналіз ІТ процесів;
- Встановлення та налаштування офісного програмного забезпечення на робочих комп’ютерах мережі;
- Перевірка на віруси, очищення комп’ютерів від вірусів, встановлення та налаштування безкоштовних або платних антивірусних програм в офісі;
- Оновлення драйверів для встановлених пристроїв (в т.ч. налаштування принтера для мережевого друку);
- Оптимізація роботи комп’ютерів (налаштування швидкодії системи, встановлення оптимальної конфігурації системи під різні завдання співробітників офісу);
- Консультування з оптимізації локальної мережі офісу: закупівля необхідного обладнання ІТ, пропозиції з оптимальної конфігурації мережі офісу, забезпечення збереження даних і захист мережі від перенапруги;
- Налаштування мережевих маршрутизаторів, налаштування роутерів,
- Розширення локальної мережі, допомога в розгортанні бездротової Wi Fi мережі офісу, налаштування Wi Fi мережі для ресторану, магазину.
Окрім того, системний адміністратор в Києві може взяти на себе і обов’язки вести перемовини з провайдерами послуг Інтернет, телефонії.
Чому системний адміністратор кращий від штатного ІТ-спеціаліста?
Системний адміністратор за викликом краще виконує свою роботу: досвід роботи компанії ITTel показує, що краще взяти на ІТ аутсорсинг кваліфікованого системного адміністратора, аніж брати в штат співробітника для роботи у ІТ відділі, який, поза сумнівами, не буде цілий день присвячувати завданням та проблемам компанії компанії.
Системний адміністратор за викликом завжди налаштований виконувати всі ІТ послуги якісно, вчасно, також, він зобов’язаний стежити за працездатністю всієї мережі офісу, активного і пасивного мережевого і серверного устаткування (відповідно до обсягів робіт прописаних у договорі на ІТ обслуговування офісу або компанії).
Системний адміністратор на аутсорсинг від ITTel
Аутсорсинг системного адміністратора може бути різних видів: для компанії ми зможемо підібрати системного адміністратора, який буде приїздити у офіс лише за дзвінком, також, ми допоможемо підібрати віддаленого системного адміністратора з мінімальною кількістю виїздів в офіс що також заощадить ваші кошти.
Вартість послуг системного адміністратора за викликом може становити від 1500 на місяць. Точну ціну аутсорсингу системного адміністратора на місяць для конкретного офісу можна формувати після обговорення обсягу робіт, кількості виїздів системного адміністратора в офіс, кількості комп’ютерів в мережі, складності ІТ інфраструктури офісу.
Замовити послуги системного адміністратора від компанії ITTel це означає:
- скоротити час на пошуки фахівця (наші ІТ фахівці перевірені багатьма проектами, це основна зайнятість системних адміністраторів за викликом, які постійно підвищують свою кваліфікацію),
- зменшити кошти на утримання штатного працівника,
- уникнути поломок і ризику втрати інформації в разі залучення некомпетентного або недосвідченого ІТ спеціаліста.