Популярність аутсорсингу і консалтингових послуг в Україні зростає з кожним днем. Багато компаній отримали можливість сконцентруватися на професійній діяльності, не відволікаючись на непрофільні питання.
Завдання компанії, яка надає послуги IT-консалтингу та аутсорсингу – побудова та оптимізація комп’ютерної інфраструктури. Стратегія компанії та кваліфікаційний рівень працівників дозволяє вирішувати поставлені завдання в комплексних проектах для організацій різного масштабу та сфери діяльності.
Перспективи на 2015 рік
Виходячи з динаміки розвитку ринку та розвитку інформаційних технологій, можна говорити про підвищення рівня складності IT-проектів, що також сприяє зростанню вимог до кваліфікації фахівців і призводить до зростання матеріальних витрат на супровід внутрішньофірмових IT-підрозділів.
У свою чергу, фінансова криза, яка неминуче зростає з подальшим веденням війни на Донбасі, призводить до необхідності скорочення внутрішніх витрат, їх оптимізації та концентрації на основному виробництві, що, безумовно, позначиться на фінансуванні маркетингових і IT-підрозділів. Все це сприятиме зниженню темпів розвитку підприємства та інвестуванню в інноваційні проекти.
Виходячи з вищесказаного, можна прогнозувати збільшення кількості компаній і підприємств, які вважатимуть за недоцільне формування власної IT-інфраструктури. Універсалізація зміниться спеціалізацією і на перший план мають вийти ефективні інструменти взаємодії – IT-консалтинг та IT аутсорсинг.
Залишатися конкурентоспроможним в наявній ситуації на ринку, це означає, що потрібно оптимізувати бізнес-процеси, скоротити витрати, поліпшити гнучкість і менеджмент компанії.
Багато компаній будуть змушені шукати баланс, в якому рішення певних завдань вигідніше залишити за власними підрозділами, а інші передати спеціалізованим компаніям в області IT-послуг, на IT аутсорсинг.
Тому, наразі завдання полягає на вмілому поєднанні внутрішніх IT-систем, з замовленням послуг з обслуговування програмних комплексів у сторонніх компаній – IT-консалтинг. Згідно зі статистикою, до 2015 року витрати на утримання внутрішнього персоналу становили 30 відсотків, а на зовнішній – 20 відсотків. У поточному році, у зв’язку зі складною економічною та політичною ситуацією, слід очікувати зовсім інших цифр: витрати на внутрішній персонал складатимуть не більше 20 відсотків, а на сторонній – 45-50 відсотків.
Аутсорсинг і консалтинг у Києві
Послуги можуть надаватися дискретним способом, який розрахований на виконання певного обсягу робіт в обмежених часових рамках, а також на правах аутсорсингу – передачі певних внутрішніх обов’язків і сервісів стороннім компаніям, що спеціалізуються на IT-аутсорсингу.
IT-аутсорсинг в Києві, загалом, поширюється на наступні послуги:
Обслуговування комп’ютерної техніки;
Розробка, установка, супровід ПЗ;
Створення веб-ресурсів і т.д.
При цьому ви отримуєте цілий ряд переваг:
Професійне обслуговування комп’ютерної техніки;
Повний спектр послуг з налаштування та обслуговування ПК;
Планові перевірки і техобслуговування на постійній основі;
Здійснення проектів будь-якої складності;
Проектування і створення корпоративних мереж;
Терміновий виклик IT спеціаліста;
Відповідальність співробітників компанії за розголошення конфіденційної інформації.
IT-консалтинг – це послуги консультаційного характеру в галузі впровадження АСУ, АСП, застосування комп’ютерів у різних сферах діяльності людини. Консалтингові компанії надають інформаційну підтримку бізнесу, проводять аудит стану інформаційних технологій на підприємстві, дають експертну оцінку і висновки стосовно їх оптимізації.
Зазвичай консалтингові послуги надають у межах надання комплексних послуг. Популярною і зручною для замовника послугою є віддалений IT-консалтинг.